תכנון והקמת מתקני משחק וכושר זה המומחיות שלנו

השאירו פרטים לקבלת יעוץ והצעת מחיר

    מתקני משחק לפארקים

    הפארקים הינם אזורים רחבי ידיים, מלהיבים ומעניינים שהילדים יכולים להוציא בהם אנרגיות. עם זאת, נדגיש כי אזורים אלו אינם מיועדים אך ורק לילדים, להיפך. מבוגרים רבים עושים ספורט בפארק, בין אם בהליכות וריצות בשבילים, במשחקי כדור על הדשא וכמובן במתקני הכושר שבמתחם המשחקים במקום. לשם תכנון מתקני המשחק והצבתם בפארקים, מוזמנים לפנות אל חברת גילגל מתקני משחק בע”מ. יברה זו הינה חברה מקצועית ומובילה בישראל בתחום הקמה והתקנה של מתקני כושר לילדים, מתקני משחק לפארקים וגני שעשועים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

     

    מתקני משחק בטיחותיים לפארקים

    גם בגני השעשועים וגם בפארקים חשוב לשמור על בטיחות המשתמשים. בין אם מדובר בילדים או במבוגרים – איננו רוצים שפציעות מיותרות יגרמו בשל התקנה לקויה או מתקנים לא תקינים. ככל שהמשתמשים במתקנים צעירים יותר כך גדלה החשיבות על השימוש במתקנים ועל הבטיחות שבהם. בעוד שחברת ההקמה של המתקנים תבצע התקנות מדויקות ועל פי תקני הבטיחות של מכון התקנים הישראלי – עליכם כהורים חלה האחראיות לדאוג לשלומם של הילדים ושאלה יעשו שימוש רק במתקנים המיועדים להם.

     

    מתקני משחק לילדים או מבוגרים?

    יש אינספור מתקנים לגני שעשועים שניתן להתקין בפארקים . לרוב, כאשר אנו מדברים על מתקני משחק לפארקים, הכוונה היא למתקנים מפוארים וגדולים יותר היכולים לשמש כמות גדולה של אנשים בו זמנית. מלבד מגלישות ונדנדות מסורתיות, ניתן להוסיף מתקני כושר ומתקני אקסטרים העשויים מתחת וחבלים בהם ניתן לטפס, לעבור מסלולי מכשולים, לבצע פעילויות ספורטיביות מאתגרות שונות ועוד. חלק מהמתקנים מיועדים לילדים וחלק למבוגרים, כך שכאשר מתכננים את מתחם המשחקים בפארקים צריך להגדיר את האזורים הנכונים עבור ילדים ואזור המיועד למבוגרים יותר.

     

    מועצה או עירייה ורוצים להתקין מתקני משחק בפארקים שלכם?

    אם אתם חברים במועצה או עירייה המעוניינים להקם גן שעשועים חדש בעיר או להוסיף מתקני משחק לגני ילדים או לפארקים שלכם ניתן ליצור קשר עם חברת גילגל מתקני משחק בע”מ. צוות עובדי החברה יגיע לפגישה, ישרטט את המקום ואף יעשה תצלום אווירי שיסייע רבות בעת תכנון המקום. במידת הצורך נוכל גם להגיש סקיצה המציגה כיצד המקום ייראה. ניתן לתכנן ביחד את המתחם ואת המתקנים שישולבו בו כמו גם לקבל הצעת מחיר מסודרת לכלל המתקנים שאתם צריכים כולל התקנה וליווי אישי.

    מחפש מתקנים איכותיים?

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם




      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט