תכנון והקמת מתקני משחק וכושר זה המומחיות שלנו

השאירו פרטים לקבלת יעוץ והצעת מחיר

    מה הילדים שלנו יזכרו מחצר בית הספר וגן הילדים



    בעולם של היום הילדים שלנו נצמדים למסכים וממעטים להיחשף לחוויות אלו.
    מחקרים מוכיחים כי ילד לומד דרך משחק, למעשה  המשחק הוא הדרך החוויתית ביותר ללמידה, התנסות והנאה, ואם המשחק מתקיים בסביבה שכולה טבע הרי זהו שילוב מושלם היוצר חוויה מרתקת וכייפית.

    אין ילד (ובו נודה, גם אנו המבוגרים) שאינו אוהב לשחק באופן פעיל ומשעשע, במיוחד דרך חיבור לחצר הגן או בית הספר. כך נוצרת התפתחות תקינה אמיתית, דרך חוויות, התנסות אישית והרפתקאות מסעירות. החוויה מהנה אף יותר כשהילדים נמצאים עם חבריהם במגע אישי אמיתי כשהם מפתחים תקשורת בין אישית. למעשה זהו מקום מפגש חברתי המעניק להם בטחון עצמי, אתגר והרפתקאות מסוג אחר, ערכים חשובים.ישנה חשיבות עליונה לפעילות גופנית, התורמת לחיזוק הגוף, לחיזוק המערכת החיסונית, לבריאות הנפשית והפיזית. דרך המתקנים והמשחקים ניתן להפעיל את הגוף בכיף, ואף לפתח את היצירתיות והדמיון.
    אין גבול ללמידה שהילדים יכולים ללמוד דרך המשחק במתקנים בחצר בית הספר:
    ניתן לפתח קורדינציה ולשפר פלאים את המוטוריקה הגסה והעדינה, לשמור על שיווי משקל, לנתב את האנרגיה של הילדים באופן הבריא ביותר ולהגיע לשלווה נפשית, שחרור, ושקט נפשי להורים.
    דרך המשחקים הילדים נחשפים למודעות סביבתית, לחומרים ומרקמים שונים בטבע, ולעוד ערכים נוספים.

    למעשה הם מנתבים את האנרגיה שלהם באופן הטבעי והחיובי ביותר.

    בנוסף, ילדים בעלי לקויות למידה, בעיות קורדינציה, הפרעות קשב ועוד, יפיקו מכך תועלות שלא יקבלו בכל דרך אחרת, וכמובן ישפרו את הדימוי העצמי.

    המתקנים נבנו בהתאמה לשכבות גיל שונות, בסביבות הבטיחותיות ביותר.

    לחברת “גילגל” ישנם מגוון סוגי מתקנים:

    מתקנים לפעוטות – מתקנים נמוכים ובטיחותיים המותאמים במיוחד לגילאים אלו. עבור הפעוט הקטן מתקני המשחקים בסביבה טבעית הם עולם ומלואו. זוהי סביבה מרתקת שאינו חשוף אליה בחיי היום יום.
    לדוגמא: כניסה למנהרת זחילה או עליה וטיפוס במתקנים שונים, לוחות משחק משחקים במתקני חול ומים לשיפור הקואורדינציה, המוטוריקה העדינה והגסה, התקשורת החברתית, הביטחון העצמי, שיפור הרגיעה ועוד ערכים רבים.
    מתקני פעוטות נוספים

    מתקנים לבית ספר יסודי – כשהילדים גדלים היכולות המוטוריות שלהם מתפתחות. ישנה סקרנות ורצון עז לחקור את הסביבה. הילדים מחפשים לאתגר את עצמם בפעולות חדשות.
    לדוגמא: טיפוס על מתקנים שונים, קרוסלות ונדנדות.
    המתקנים מספקים מקום מפגש בהפסקות – שם נוצרות חברויות חדשות וחוויות מרתקות. היכולות החברתיות שלהם מתפתחות, מעצימות את הילד ואין גבול לאושרו.

    מתקני בוגרים נוספים

     לעוד מתקני משחק לגן ילדים וחצר בית הספר – לחצו כאן

    חברת גילגל מתקני משחק בע”מ היא בעלת ניסיון עשיר בתכנון יבוא והקמת מתקני משחק לפי תקן 1498, ת”י מתקני כושר 1497 ו-ISO 9001.

    החברה פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעזרת צוות של אנשי מקצוע מומחים בעלי הכשרה טכנית גבוהה.
    סוגי העצים נבחרים בקפידה כך שיהיו בטיחותיים ונוחים לשימוש, העצים עברו טיפול מיוחד שכולל טיפול נגד מזיקים ושריפה ועומדים בתקנים בינלאומיים המחמירים ביותר.

    תוכלו לקבל ליווי ויעוץ מלא לאורך כל שלבי הבחירה וההתקנה כדי להתאים בדיוק את המתקנים לצרכים המיוחדים שלכם.

    לפני הצעת המחיר, נבצע מדידה של השטח וצילום אווירי באזור ההתקנה.

    לאחר ניתוח ובחינת הצרכים שלכם נוכל להציע את מתקני המשחק המתאימים ביותר מתוך מגוון רחב של מתקנים, ולהכין הדמיה של הפרויקט כפי שייראה עם סיומו.

    בין לקוחותינו המרוצים:
    עיריות, מועצות אזוריות, מועצות מקומיות, בתי מלון, פארקים ומוסדות בכל רחבי הארץ.

    התקשרו עכשיו לקבלת שיחת יעוץ ראשונית ללא עלות מס’ טלפון

     

     

    מחפש מתקנים איכותיים?

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם




      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט