תכנון והקמת מתקני משחק וכושר זה המומחיות שלנו

השאירו פרטים לקבלת יעוץ והצעת מחיר

    גן משחקים טבעי – לא מה שחשבתם

    לגן המשחקים הטבעי יש יתרונות רבים וקסם מיוחד. בניגוד למתקנים העשויים מתכת קרה המחוברת בזויות ישרות, במתקני המשחק מעץ יש משהו שמחזיר אותנו לטבע. המגע החם והמחוספס של העץ והצורה הטבעית הא-סימטרית של המתקנים נוגעת לנו במשהו קדום. נצחי.
    מתקני העץ תוכננו ועוצבו במיוחד בצורה הממחישה סביבה טבעית ויש גם התיחסות לטופוגרפיה המשתנה בסביבה. המתקנים עשויים סוגי עצים איכותיים, כמו רובינה או דאגלס ווד. אין מדובר בקרשי עץ ישרים או מעובדים בצורה מלאכותית, אלא בעצים שעברו טיפול מיוחד, השומר על צורתם הטבעית ואף מגן נגד מזיקים ושריפה. מתקני המשחק מעץ ישארו תקינים למשך שנים רבות. השילוב עם אלמנטים כמו מחברים, מוטות ושרשראות מנירוסטה איכותית יוצר מתקן עמיד, נצחי ואלגנטי.

    לדינו נמצאים רוב הזמן בסביבה של בטון ואספלט. כדאי ורצוי לחבר אותם לטבע כבר בשלבים מוקדמים של ההתפתחות שלהם. האלמנטים הטבעיים בגן מזמנים לילדים חוויות והתנסויות אישיות העוזרות לעצב זהות סביבתית ומודעות לסביבה. גן המשחקים מזכיר לילדים שלנו יום טיול בטבע וחווית המשחק מתעצמת.

    מתקני המשחק הטבעיים מפתחים אצל הילדים את הדמיון והיצירתיות ומחברים אותם לאופן שבו העולם עובד. בנוסף, גן המשחקים הטבעי מציע מגוון רחב של יתרונות כמו – משחק יצירתי, פליאה וגילוי, פיתוח קואורדינציה ושיפור מוטוריקה גסה ועדינה.

    דוגמאות לפעילויות שתמצאו בגן המשחקים הטבעי:

    שיווי משקל – אתגר הליכה על מתקן שיווי משקל מחזק את בטחונו העצמי של הילד. הליכה על קורת שיווי משקל, תוך שמירה על פוקוס וייצוב הגוף, ממלאת אותו בתחושה של הצלחה והישג.

    טיפוס – ילדים אוהבים מאוד לטפס. הטיפוס מפתח אומדן גובה ופרספקטיבה של הסביבה. מתקנים שיש בהם רשתות טיפוס, סולמות וקירות טיפוס, עונים על הצורך של הילד בהרפתקה והעזה.

    ניתור וקפיצה – אפשרות משחק זו משפרת את יכולת אומדן המרחק של הילד. כמו כן, תכנון הקפיצה משלב סנכרון בין תפיסת המרחב, יכולת פיזית של ניתור וקואורדינציה המחברת הכל לתוצאה של הצלחה.

    מתקני חול ומים
    בגן הטבעי ניתן לשלב גם מתקני חול ומים. המשחק בחול ובמים מפתח אצל הילדים את המוטוריקה העדינה ונותן אלמנט חדש – גמיש ודינאמי – למתקני המשחק בגן. מתקן המשלב חול ומים מפתח את היצירתיות והדמיון של הילד וחושף אותו, באופן בלתי מודע, לחוקים פיזיקלים המתקיימים בטבע.

    מה לגבי תחזוקה?

    התחזוקה השוטפת של הגן הטבעי קלה מאוד. אין צורך לצבוע את המתקנים. היופי שלהם טמון בצורה הגולמית ובצבע הטבעי שלהם. בניגוד למתקני העץ הישנים המצריכים טיפול תכוף, השימוש בברגים ומחברים איכותיים מנירוסטה, במתקנים החדשים, מבטל בעיות הנגרמות מחלודה ומונע החלפה תכופה של חלקים.

    מחפש מתקנים איכותיים?

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם




      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט