תכנון והקמת מתקני משחק וכושר זה המומחיות שלנו

השאירו פרטים לקבלת יעוץ והצעת מחיר

    מתקני שעשועים חדשניים לגנים ציבוריים

    ישנם סוגים שונים של מתקני שעשועים לגנים ציבוריים. המשפחה שלכם הולכת ומתרחבת? מחפשים אחר מקומות בילוי חדשים כדי לבלות עם ילדיכם? כיום, קיימים פתרונות רבים ומרתקים, כאשר בילוי במתקני שעשועים הינו הפתרון הקלאסי; האפשרות אשר תמיד תהיה אהובה על משפחות בארץ. בין אם מדובר בקרוסלות, קפיצים, נדנדות או מתקני חול ומים – כדי שמתקנים אלו יהיו בטוחים לשימוש של הילדים, יש לפנות אל חברת גילגל מתקני משחק בע”מ. חברה זו הוקמה מתוך שאיפה ליצור מתקנים מהנים לילדים – תוך שמירה על רמת בטיחות ללא פשרות.

    מתקני שעשועים חדשניים לגנים ציבוריים – להשתתף בפעילות מהנה

    רבים מאתנו חולמים, יום אחד, להקים משפחה. מדובר בשאיפה מבורכת שלצורך הגשמתה יהיה עלינו להשקיע משאבים רבים. בהתאם, כאשר מגיע היום המיוחל ואנו נהיים הורים לילדים, ההשקעה לא תיפסק, להיפך. השקעה זו תלך ותגדל. החל מרישום הילדים בבתי הספר האיכותיים ביותר ועד מציאת החוגים המרשימים ביותר, אנו נרצה להעניק להם את הקרקע היציבה ביותר.

    במקביל לכל זאת, התפקיד שלנו כהורים כולל גם זמן איכות עם ילדינו במרחב הפתוח. זמן איכות זה יכלול, בין היתר, בילוי בגני ציבוריים. בין העצים הירוקים והרוח הקרירה, נביט בילדים מגלים את מתקני השעשועים: מטפסים, נשענים, קופצים או מחליקים – מדובר בפעילות אקטיבית משמעותית ומגבשת.

    לאור כל זאת, חשוב ביותר לוודא כי מתקנים אלו הינם בטיחותיים. למה הכוונה? על צוות מומחים להשקיע בתכנון המתקנים, העיצוב שלהם והתקנתם – תוך שמירה על תו התקן הגבוה ביותר. כך, ההורים יהיו סמוכים ובטוחים כי הילדים שלהם בידיים הנכונות.

    עבודה בדיוק המרבי

    בין אם מדובר בעיריות, מועצות אזוריות, פארקים או שמא מדובר במוסדות אחרים – מומלץ ליצור קשר עם חברת גילגל מתקני משחק בע”מ ולבקש מהם לתכנן ולהתקין מתקני שעשועים. בהתאם, צוות עובדיה של החברה יעשו את המדידות של השטח המדובר, יבצעו צילום אווירי שלו, יתכננו ויעצבו את המתקנים ויציבו אותם במקומם – בדיוק ובאיכות המרביים.

     

    מחפש מתקנים איכותיים?

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם




      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט