תכנון והקמת מתקני משחק וכושר זה המומחיות שלנו

השאירו פרטים לקבלת יעוץ והצעת מחיר

    מתקני משחק וכושר לגני שעשועים

    גני שעשועים הם חלק בלתי נפרד מחייהם של ילדינו, בעיקר בשנותיהם הראשונות. כמו כן, בין אם מדובר בגני שעשועים, פארקים או מקומות אחרים – נוכל למצוא מתקני משחק וכושר במרכזים שונים. מתקנים אלה מספקים אטרקציה לילדים כמו גם מעודדים אותם לצאת מהבית, לבלות להכיר חברים חדשים, לפתח את היחסים הבינאישיים שלהם ולפתח את הגוף על ידי הפעלתו. מעבר לכך, מתקנים חשובים אלו מפתחים אצל הילדים כישורים חברתיים, מעודדים את היצירתיות שלהם וכמובן – משחררים אצלם הרבה אנרגיות. מתעניינים בהתקנתם של מתקני כושר לילדים לפארקים או בהתקנת מתקני משחק לילדים ? חברת גילגל מתקני משחק בע”מ הינה חברה המתמחה ביבוא, הקמה והתקנה של מתקני משחק וכושר לגני שעשועים ופועלת תחת תקני הבטיחות המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקביעת פגישה.

     

    החשיבות של מתקני משחק וכושר בתוך גני השעשועים

    במציאות בה הילדים רק רוצים להיות דבוקים למסכים, תפקידם של מתקני שעשועים לילדים ומתקני משחק וכושר והתקנתם המקצועית בגני השעשועים הופך לקריטי. כיום בכל מושב, קיבוץ, עיר יש לפחות מתחם שעשועים אחד ולרוב אפילו יותר. אכן, יש ביכולתם של מתקני כושר שונים לאתגר את הילדים, לשפר את קצב הצמיחה שלהם, את הכוח שלהם ולעניין אותם.

    במקביל, נציין כי זוהי הזדמנות נפלאה עבור ההורים להוציא את הילדים מהבית ולאפשר להם להשתתף בפעילות מהנה ומאומצת; פעילות אשר תעזור לילדים לשחרר אנרגיות ואף תיטיב עם הגוף שלהם. כמו כן, מתקני כושר מוסיפים גיוון רב לגני השעשועים – ועל כן גם בני נוער וגם אנשים בוגרים יותר יכולים להשתמש בהם על אף שהמקום הוא כביכול “גן שעשועים”; אזור שבדרך כלל נהוג לחשוב שהוא מיועד לילדים.

     

    אילו סוגי מתקנים ניתן לשלב?

    ישנם לא מעט סוגי מתקני חצר לגני ילדים וכושר שניתן לשלב בגני שעשועים החל ממוטות מתח, דרך מתקן כפיפות בטן, מתקני עץ מסלולים לריצות בסללום או קפיצות על מעל “חמורים” מעץ. עוד ניתן להוסיף מתקני קורה ומתקנים שונים לשיווי משקל ויציבות. מוזמנים לפנות אל חברת גילגל מתקני משחק בע”מ, לצפות בקטלוג המוצרים המלא גם של מתקני משחקים וכושר – ולבחור את המתקנים המתאימים ביותר לדרישותיכם. כמובן שניתן להתייעץ עמנו ולתכנן יחד.

     

    מחפש מתקנים איכותיים?

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם




      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט